niedziela, 13 lipca 2008

Az előző rész tartalmából

A kutya reumás. Kap gyóccert macisajtba gyömöszölve. Ki hitte volna, hogy a röfögő borjúk szíve valójában a macisajthoz húz velős csont helyett?
Elvittem Gusztávot Szentendrére. Megnézettem vele az összes helyi kortárs kiállítást és lenyomtam a torkán egy doboz fagyit (én meg vagyok fázva, nem segíthettem neki). Majd levezetésképpen bejártam vele az óvárosban minden lehetséges turistaútvonalat.
Írtam a Hét Törpének egy mailt, de nem válaszolt. Biztosan elveszett a bányában. Ezúton hívom fel szíves figyelmét a mailben történő válaszadás biztosította páratlan lehetőségekre.
Ha minden jól megy - bár a kőműves alaposan félrerakta a téglát -, megpróbáljuk felszerelni a szúnyoghálót.
Megkaptam Vian legfrissebben megjelent novelláskötetét (azt hiszem ez az első is egyben). Az első novellában a főhős felrobbant egy taposóaknán, a másodikban nekiment kocsival egy fának, a harmadikban kiugrott az ablakon, a negyedikben az agyába folyt a konyak (juj!) - eddig olvastam a negyedik novellát, mert még csak délután van, és szeretnék hagyni néhány hullát estére is.

Brak komentarzy: