niedziela, 9 stycznia 2011

Egy komoly ember (film)

Néznek. Ebben a filmben a szereplők folyton néznek.
Egyébként nincs baja, nagyon jó kis film. És ne zavarjon senkit, hogy a szereplők zsidók - tettestársam szerint látszik is, én sosem voltam szemmel orrhosszúság-becslében jó -, ezek a problémák minden családban előfordulhatnak és elő is fordulnak. Sajnáltuk, hogy a közönség nem nevetett sokat, így mi is csak visszafogottan kacarásztunk. De, kérdem én, meg tudjuk őrizni a méltóságunkat? Tiszták tudunk maradni rövid kis életünk során? Bizony, mondom néktek - 50 évvel később és a bolygó másik felén - hazudni kell, mert élni kell, és törtetni kell, és törni kell, és zúzni, zúzát kivájni, nem, inkább egymás máját tépni, egymás haját tépni, egymás haját levágni, erőtlenül összeesni a végén. Kérem, a fenti folyamatot senki ne képzelje el, mert az erkölcsrendészet fel fogja róni, hogy virtuális-véres széklábakkal fenyegetem a szűzlelkű közönséget, akik előáldozásra nyilván nem egy füves cigi elszívása után vonultak be.
Aki nem szereti az olyan filmeket, ahol néznek, az menjen mást nézni. Aki nem szereti a zsidókat, az keressen inkább egy Apácashow-t. Aki viszont úgy érzi, nyakába szakadt az ég, feltétlenül vonuljon egy kellemes mozi fedele alá, és nevessen mások túlélési taktikáin!

1 komentarz:

Huán Espartano pisze...

Régen láttam ennyire groteszk filmet, de iszonyúan tetszett. :)