sobota, 17 listopada 2007

Olvadás

olvadni
csöpögni
csorogni

enyhül a tél
lassan véget érnek
a hosszú éjszakák
veled
eddig álmodtunk
de most felébredünk
azt hittük élhetünk
egymás mellett
hát tévedtünk
te meg én mi ketten
oly sokszor tévedünk
te meg én mi ketten
túl sokszor tévedünk

olvadni
csöpögni
csorogni

azt mondtad hogy jó lesz
te meg én mi ketten
meg csend meg béke lesz
azt mondtad nem fog fájni
érdemes megpróbálni
így mondtad egyszer
érdemes egymást
kipróbálni
most nézd meg mi lett
a hosszú éjszakák
egyre-egyre
rövidülnek veled

olvadni
csöpögni
csorogni

te meg én mi ketten
annyi utat végigjártunk
és hittük hogy jó úton járunk
és úgy hittünk valamiben
ami talán nem is volt
vagy ha volt is csak mert hittük
csak azért volt mert elképzeltük
mert akartuk hogy legyen
te meg én mi ketten
szertefoszlott minden álom
amit álmodtunk nincsen már
ébredünk egymás mellett
nincs időnk az álmainkra
oly rövidek az éjszakák

olvadni
csöpögni
csorogni

Brak komentarzy: