piątek, 9 listopada 2007

Péntek 9

Hétvége káming.
Kamilla elutazott a hegyekbe.
A magyar lányok, akikkel elvileg lakom, elutaztak valahova a bibliakörrel.
Berni, aki tegnap még ki volt borulva Anton miatt, most már valószínűleg össze van borulva vele valami romantikus helyen.
Én meg itthon ülök, takarítok, teszek-veszek, kreatívkodok mindenféle csudaértelmes dolgot és azon morfondírozom, hogy mikor lesz már vége ennek a köhögőrohamokkal tűzdelt betegeskedésnek.

..jóestét mindenkinek.. ..mari vagyok.. ..egy számot szeretnék kérni.. ..a plútótól az ájm valking című számot.. ..küldeném jucusnak sanyónak ilonkanéninek a kossut utcába.. ..és persze mindenkinek aki szereti.. ..ja és mindenkihek aki tud egy kicsit angolul..

Ez az önkifejezés nehéz egy dolog. Amikor olyan sok élmény ér, és nem szeretném őket hagyni csak úgy elillanni, akkor nehéz..
Kezdésnek ma vettem 20 m alufóliát, egy tekercs színes papírt meg egy ív pauszpapírt. Hozzákezdtem a sampontartómhoz. Hajlítottam egy kis drótlepkekitűzőt. Az ikeás füvemnek terveztem egy 'trawa' feliratot, de nem tudtam befejezni. csináltam még egy pauszpapíros gyertyatartót, de még nem száradt meg. Megdizájnoltam egy fűszertartót szárított virággal, amit még Bernivel loptunk egy hete éjszaka egy előkertből.

..ájm volking on de sztrít..
..end ájm szó alon..
..bát áj hev fájör..
..börning in máj hárt..

Hol van Isten? Miért nem tudok arra menni, amerre mondja, hogy menjek? Vagy nem is mond semmit? De miért nem?
Hol van a nyugalom? Miért nem találom a helyem?
És mindezeket miért is nem tudom versbe szedni?

..born tu bí vájd..
..born tu bí vájd..

Brak komentarzy: