niedziela, 3 lutego 2008

Mi történt? Játék! A megadott igék segítségével alkossa meg az igaz történetet! A helyes megfejtők között krakkói képeslapokat sorsolunk ki!

elfáradtam-ittam-aggódtam-beszéltem-gondolkodtam-beszéltem-vágtam-ragasztottam-beszéltem-öltöztem-néztem-siettem-gyalogoltam-vigyáztam-beszéltem-hallgattam-bementem-lementem-leültem-izgultam-beszéltem-figyeltem-beszéltem-néztem-gondolkodtam-segítettem-aggódtam-telefonáltam-beszéltem-aggódtam-leültem-vártam-kerestem-beszéltem-ettem-fizettem-ittam-leültem-néztem-nevettem-tapsoltam-néztem-tapsoltam-gratuláltam-beszéltem-nevettem-magyarázkodtam-beszéltem-éreztem-ittam-beszéltem-táncoltam-beszéltem-határoztam-szerveztem-ittam-táncoltam-búcsúztam-felmentem-kimentem-átvágtam-bementem-válogattam-fizettem-ittam-végigmentem-bementem-vetkőztem-táncoltam-beszéltem-táncoltam-fájtam-kapaszkodtam-táncoltam-kerestem-aggódtam-táncoltam-nevettem-táncoltam-beszéltem-válaszoltam-magyarázkodtam-táncoltam-öleltem-éreztem-táncoltam-elfáradtam-ültem-kérleltem-beszéltem-bíztattam-öltöztem-kimentem-beszéltem-sétáltam-beszéltem-sétáltam-felmentem-vetkőztem-feküdtem-aludtam

Brak komentarzy: