wtorek, 4 sierpnia 2009

Nem is értem

Tegnap ismét (de kötelezően) bevetettem magam a pesti életbe. Rég nem látott ismerősökkel sikerült remekül elütni az időt. A kötelező körökön felül megtudtam, hogy egy bölcsész az én blogomból merített a Nádas-dolgozatához. Ez úgy derült ki, hogy egyik ismerős felolvasta a másiknak, aki mondta, hogy ezt a szöveget már ismeri, mégpedig tőlem. Azonkívül, hogy mélyen elítélendő az az unkreativitás, amival a fiatalok felhasználják az internet szövegeit, számomra megdöbbentő, hogy bárki egy egyetemi dolgozatban (!) az én véleményemre támaszkodjon. Ugyanakkor persze nagyon hízelgő, csak sajnos ott még nem tartok, hogy boldogság-hullámok rezegtessék meg a szívem, amikor megtudom, hogy én diktálom a magaskultúrát. Teljes tudománytalanság és végtelen ötlet-szegénység, az ilyen lopkodós ne menjen bölcsésznek, ezzel gyakorlatilag megalázta az egész bölcsész-társadalmat. (újra elolvastam a bejegyzést, és nem látom, mit lehet abból átemelni egy dolgozatba) Ennek ellenére szívesen megismerkednék vele, és/vagy a dolgozattal. Aki tud valamit, kérem, írjon.

Brak komentarzy: