sobota, 25 kwietnia 2009

Ceglédi fellépés, vagy mi

Ideje lenne Krúdy stílusában írni, egyrészt, mert csak egy picivel jobb, mint Nádas, másrészt, mert olyan régóta olvasom, hátha gyorsabban haladnék, ha átvenném az ő észjárását. Vak Béla van egyébként tőle, szerencsére ő csak szerelemben és bánatban lát meg dolgokat, vidéki színházakban nem.
Az út kocsival majdnem olyan hosszú volt, mintha vonattal mentünk volna (+séta a színházig). Emberek vezetési stílusáról inkább ne essen szó, Csüszi bácsi bizony nem járt volna sokkal jobban, ha vágyai szerint hozzánk ült volna be - ígyis-úgyis a zenekar kocsija után kellet volna mennie. A műsor valóban 6-kor kezdődött, kb. akkorra értünk oda, szóval gyors öltözés, gyors smink, bemelegítésre nem nagyon jutott idő. A plakáton nem volt rajta a nevünk (sem a zöld mezők, sem a kék folyó - mint később a vacsi folyamán kiderült, ez a neveink eredete). 19 körül kezdés. Valamiért minden számunk után ki kellett jönnünk, félidőben pedig át is kellett öltözni. A maradék időben részemről szidtam magam a pocsék teljesítményemért és valami feszülsgoldóért kiáltottam. Jobbhíján bevettem egy Mebucaint, úgyis beteg voltam két napja. Minden számban hibáztam, nem sorolom fel. Említésre méltó, hogy a kendős számban Vali fejbevágott a kendőjével a szóló-résznél. Vicces. A zenekar sok helyen elfelejtette, mit beszéltünk meg, és nem azt játszották, amit kellett volna, ez bezavart, egy számot kétszer játszottak el pl. emiatt: egyszer nélkülünk és egyszer velünk. Eszembe jutott az az apróság, amit Lengyelországban hallottam, miszerint a zenész figyeli a főtáncospárt, és az ő ritmusukhoz igazítja a zene ritmusát.
A vastaps után elmentünk a felépőkkel és a szervezőkkel egy Piszkos Fred nevű helyre, ahol csak az utcai kerthelységben tudtunk leülni és használtatlan volt az étlap. Mindent kifizettek nekünk.
Kicsit most is beteg vagyok.

Brak komentarzy: