niedziela, 19 kwietnia 2009

MKK Bál - beszámoló egy alkohol, füst és drogmentes táncmulatságról


MKK - Műegyetemi Katolikus Közösség. Ilyen valami, érdekes, de jó, szimpatikus emberekkel, szimpatikus célokkal. Egy pillanatra felejtsük el, hogy vallási felekezetekről túl sok rosszat hallunk, hogy hinni tudjunk bennük.
A közönség érdekes volt. Konszolidált. Nem hasítottak a dekoltázsok, egy lánynak sem villant ki a feneke, sokszor még a térde sem. A fiúk ingben, zakóban. Nem triviális, kérem. A plakáton belépő gyanánt sütit és üdítőt kértek a szervezők. (Részemről sütöttem is - Benedekmesternek meg fájt a szíve, hogy beadom a közösbe.)
Táncházunk meglepően sok érdeklődőt vonzott. Kiderült, hogy egy pár ember nem először űzi ezt a műfajt. Peti, a főporondmester ugyanis ebben a közösségben nem egyszer tartott már táncházat. (Hazafelé tudtam meg a részleteket.) Egy külön teremben táncoltunk mi, később néhány tánc erejére átvonultunk megmozgatni a nagyteremi társaságot. Azt hiszem, tetszett nekik. Egy srác érdeklődött nálam az együttesről, aztán felkért táncolni. Nem tudjuk. Sajnáltam, hogy nem adhatok neki Hojszis szórólapot.
A magam részéről nagyon jól szórakoztam. Tanultam sok új táncot, nevettem, barátkoztam, hallgattam az általam nagyra becsült Benedekmester muzsikáját.
És most elindul az álmodozás egy rendszeres táncházról, kb. rendszeres zenekarral és helyszínnel, alkalmanként kulturális ismeretek terjesztésével, ruhapróbával, kis észt nyelvtannal, konyhával, itd., itd. ...
Azért erről a szórólapról még konzultálok Péternagymesterrel.

Brak komentarzy: