piątek, 25 grudnia 2009

Karácsony másnap

Amikor elkezdtem gyakorolni hegedűn a karácsonyi repertoáromat, Tesóm ijedten szaladt be, ugyan mit flexelek ilyen elméyülten a szobámban? Szóval kiszavaztak a házi csillag születik-ből, és idén sem hegedülhettem a családnak. Valójában Nagymama szívét szerettem volna megrezegtetni, de Anyu azt mondta, ne tegyem ki őt ilyen sokkhatásnak ezen a szép ünnepen. Nem baj, most mindjárt bemegyek Nagymamához, és karácsonyi vip koncertet adok neki. Csordapásztorok, Mennyből az angyal, Krisztus urunknak - ez a mai program, és a Dicsőség mennyben az Istennek is, ha sikerül addig gyakorolni. Sajnos még mindenki alszik a házban. De már nem sokáig...
Ja, és tényleg azokat kaptam, amiket vettem magamnak, meg még néhány apró meglepetést, úgyhogy nagyon örültem.

Brak komentarzy: