wtorek, 22 grudnia 2009

Karácsony

Jön a Karácsony. A Nap, amikor legálisan kerül hal az asztalra.
Három napja ajándékok után futkosok. Meg könyvtárba. Azt hiszem, csomagolópapíron kívül minden megvan. Nagymamám és Édsapám helyett is én veszem az ajándékot magamnak. Mert senki más nem ér rá ilyesmire a családból, csak én. Még nem tudom, mit veszek, de biztosan nem kötöm az orromra. Teszem hozzá, amúgy sem szoktam sok dolgot az orromra kötni, talán, mert idétlenül néznék ki. Berni egyszer egy hajszálat csavart az orra köré. Mondtam neki, milyen nagy orra van, hogy ilyesmit tud vele, mire halálosan megsértődött.
A Tesóm csont alakú plüsst kért - gondolta volna valaki, hogy ez kis hazánkban hiánycikk? Gyorsan rá kell állni a gyártására, mielőtt valaki elhappolja a tuti ötletet.
Apámnak az 1001 étel, amit meg kell kóstolnod, mielőtt meghalsz c. könyvet veszem meg. Aki olyan kijelentésekkel dobálózik, hogy a cukkini nem létezik, mert ki látott már zöld tököt, az megérdemli, hogy ilyeneket tojjon neki a Jézuska.
A város tele van boldog bolondokkal, és ez jó.
Most nagyon jó a kedvem, ma egészen feltöltődtem :)

Brak komentarzy: