niedziela, 27 kwietnia 2008

Vendégem, nevezzük Malvinnak, péntek reggel, ébredés előtt 5 perccel érkezett. Még egy óráig friss volt, de aztán eldőlt, ahogy azt a zsákoknak szokás, én meg elmentem órára. Vagyis csak mentem volna, mert a biciklim olyan tutira odakötöttem a korláthoz, hogy nem tudom levenni.
Délután újra találkoztam Malvinnal, ettünk ebédet, meg fagyit is, aztán otthagytam őt a városban fényképezni. Délután más ismerősökkel elmentünk a Vidámparkba, és végignéztük, amit felülnek a legvadabb körhintákra. Aztán átballagtunk 7re az Empik elé, ahol megint más ismerősökkel volt a találkozó. Elmentünk a Kazimierzbe inni. Amikor már jó volt, átsétáltunk a helyi diszkotékába táncolni. Ott összefutottunk ismerősökkel, és hajnalig mulattunk.
Másnap aludtunk. Délben besétáltunk enni a városba, és a Mały Ryneken, kilátással a színpadra ittam kávét, Malvin fagylaltot. Közben volt alkalmunk egy hegymászófiúcska glaccserszemüvegét is felpróbálni. Ez után jött a konci, ami remekül sikeredett. Tinódi és én kezdtük a táncot, a végén még külföldiek is beálltak. Este is jól sikerült a buli, bár ott már kevesebb volt a bóklászó turista.
Ma kikísérem Malvint.

Brak komentarzy: