czwartek, 14 sierpnia 2008

:(

Segíteni akartam. De tényleg csak segíteni. Elutaztak a szüleim, és gondoltam, szabad a pálya a jótékonykodáshoz. Első nap a Keresztapám beszélt le a fűültetésről és a pince rendberakásáról. Végülis, ki örülne, ha látná, hogy a kertje fel van ásva, és le van gyomírtózva, vagy hogy a felesleges kacatok zsákokban sorakoznak a kuka mellett. Második nap merült fel a spájz kitisztítása, mint később kiderült, erre határozottan szükség lett volna. Nem csináltam meg. Vasalni sem vasaltam. Mosogatni is csak azért, hogy ne legyen büdös. Aztán átszakadt a gát: Gusztávval reggelizni akartunk, és csak romlott ételeket tudtunk kivenni a hűtőből - akkor úgy döntöttem, kidobok még egy-két gyanús élelmiszert. Ezt (hiba volt, tudom) elmondtam este Anyunak, aki személyes sértésnek vette, hogy a hűtűnkben romlott kaják lennének, és felháborodott, hogy így leégettem a családot (mármint hogy romlott élelmiszerek vannak, amik ugye nincsenek). Hát ilyenek történtek ezen a héten.
A Dzsámivárosban készített feljegyzéseket valószínűleg kidobtam, úgyhogy most keresem őket, meglesznek, ígérem, felvésem ide is.

Brak komentarzy: