niedziela, 3 sierpnia 2008

Szétszedtem egy széket

A széket a hozzá tartozó tükrös szépítkező asztallal Anyukám kapta a házinénitől, amikor nyolc éves lett. Amikor kiköltöztünk a panelből, Nagymamám előszedte a padlásáról és az egészet nekem adta. Lefestettük, de se újra nem lett húzva az ülése, se javítva nem lett a lába, ezért később levándoroltattam a pincébe, az asztal maradt. Ma reggel előszedtem, kibeleztem. A kóc mellett volt lilahagymalevél, szög, anyagdarabok, barackmag, bkv átszállójegy,
újságpapírcafatok, egy cetli 1943-ra datálva, kézírásos fecni, zsákdarabok. Teljesen szétkaptam, sajnos ketté is bontottam, ráadásul a teraszon. Elviszem megcsináltatni. Azt hiszem, aranyszínűre fogom festetni, vörös bársonyhuzattal. Olyan csúnya formája van szegénykének, hogy ez az új dizájn csak segíthet rajta...

Brak komentarzy: