sobota, 16 sierpnia 2008

Értem, hogy gőzgép, de mi hajtja?

Most, hogy János kerek-perec megmondta a véleményét Kerekperecevőnek (hihi, ez én vagyok), és eme kinyilatkoztatás semmi pozitívat nem tartalmazott, valaminthogy Gusztáv kijelentette, hogy egy esetleges öngyilkossági kísérletről semmi esetre sem beszélne le, és hogy a világegyetem tágulása amúgyis erre ösztönöz - bár valójában minden efelé mutat - , itt az idő, hogy a lét-nem lét kérdését megint feszegetni kezdjünk, és nyugodtam tűrjük, hogy egy jó kis világvége-hangulat és némi nincsértelmeélni-érzés elhatalmasodjon rajtunk. Önbizalom a minuszban, életkedv házon kívül, de valahol a lelkem mélyén él bennem a remény, hogy ennek a világnak szüksége van az észrevétlnül jelen levő, értéktelen, szürke, hétköznapi kisemberekre...

Brak komentarzy: