czwartek, 21 sierpnia 2008

Kraków jeszcze raz


Biztos azért hiányzik most kicsit jobban Krakkó, mert úgy terveztük, megnézzük együtt, de mégis inkább Balatonra megyünk Gusztáv kebelbarátaival. Szóval most ott kéne lennem, Hófehérkével nosztalgiázni a Ryneken meg az ulica Floriańskán. Nem mentünk, a Krakkó-fíling jött magától. Tegnap Anyuval moldvait táncoltunk a téren - köztéren való táncolás volt ott is, hajaj. Meg kell valljam, Tinódit nagyon hiányoltam, vele tudok a legjobban magyar táncokat táncolni. Közben titokban a tömeget lestem: nem pillantok-e meg valakit, aki már nagyon szeretnék megpillantani, valaki krakkói ismerőst. De nem. Holnap Gusztávval sörös-tepsis csirkét csinálunk. Kövezzetek meg, nem bírom tovább, meg amúgyis brokkoli nélkül lesz...
(Söröscsirke-falás a folyosón. Balra elölről ülnek: Tinódi, Hét Törpe, Én állva, hátul Hófehérke, jobbra: Vilmos, Katka.)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Tudod jól Kislány, nekem is hiányzik Krakkó. A Rynek, a Wawel, Kazimierz. A Żywiec, a Wawel csoki, a sajtó, a lengyel Marlboro. Az, hogy nem láthatlak nap mint nap, nem ülhetek melletted, és persze, hogy nem téblábolhatok valamelyik konyhában, amikor főztök.Hiányzik persze Hófehérke is, Katka meg Vilmos csak azért nem, mert őket látni fogom. Az, hogy Téged és Hófehérkét megismerhettem, és épp a Krakkok városában, talán az egyik legnagyobb ajándék az életben. Krakkó nélküled már nem lesz az igazi, mint ahogy te sem Krakkó nélkül. Magamról nem is beszélve.Tinódi persze nem hiányzik, én soha sem táncoltam vele.