piątek, 12 września 2008

És még sokminden

Még ezek történtek a héten, össze-vissza:
1. Benedekmesterrel (aki közgáz mellett bölcselkedik) felvettünk egy közös órát szerda reggelre. Isteni szerencsében van részem, mert ez csak néhány száz embernek adatik meg az életben! (mármint vele egy előadást hallgatni) Ráadásul mellette ülhettem!
2. Összevesztem Gusztávval. Aztán kibékültünk persze, csak addig volt egy masszív világvége-hangulatom. Most albérletet keresünk. Sajnos csak én vagyok nem dohányzó lány.
3. Voltam Tánc Maratonon, és megállapítottam, hogy igencsak visszafejlődtek az izmaim. Skandal!
4. Csináltam egy nyakláncot, amit egyszer vettem fel, és egy karkötőt is, amit soha nem fogok hordani. Vajon létezik olyan piac, ahol tudom értékesíteni?
5. A Vendég megérkezik, de nincs, aki fogadja. Élményanyagát tekintve öt felvonásos dráma, bérelt helye van a memoárjaimban.
6. Tinódi megborotválkozott. Ez mindenképpen hírértékű.
7. Volt még egy csomó... azokat majd máskor.
13. A Hét Törpe el méltóztatott tévedni az erdőben vagy a bányában. Az üzenetekre mindenesetre hamarosan válaszolok. Addig is: akinek van tolla, írjon vele! (Ma is milyen okos voltam...)

Brak komentarzy: