piątek, 10 lipca 2009

Hétfőn megtartottuk ama emlékezetes höjszis bulit, mely igencsak hiánypótlónak bizonyult, mindazonáltal kicsit vérfürdősre sikeredett.
Tizenketten gyűltünk össze a Cica uccai kihelyezett bázison estefelé, rengeteg étel és ital köré, ez utóbbiaknak elpusztítása emberpróbáló feladatnak látszott, lévén most is az: a küzdelem azóta sem szűnt meg. Volt zene meg tánc meg csevely, általános jókedv, láthatóan mindenki meg volt elégedve. Én magam nemkülönben. Mama viszont elveszett valahol, ez felettébb érdekes kérdéseket tetet fel.
Kedden aztán elmentem népnevelni a játszótérre. Nagyon tanulságos délutánt töltöttem ott, csak a végén a pénzt felejtettem el felvenni. Holnap is megyek. Jó lesz.
Szerdán hegedültem. Valamit csinálni kell a sok szabad időmben. Hegedülni jó. Tetszik, hogy most csak jókat csinálok. A nyuszka viszont elveszett valahol - le merném fogadni, hogy Mamával ketten ropják valahol egy bárban.
Ma házimunkáztam meg elmentem a Müpába. Nagyon élveztem. Előtte egy kávé a teraszon - mostmég ne részletezzük, kivel és kivel nem -, utána vérpezsdítően szép naplemente a parton a Borárosig.

Brak komentarzy: