sobota, 5 września 2009

Táncmaraton

Több ilyen nap kéne. Rendesen átmozgatott. Elsőkét a Pilates-óra - erről tudtam, hogy durva lesz, bemelegítésnek tényleg nagyon kemény volt. A jazztáncon remekül éreztem magam, csak a balett alapismereteim hiányoztak. (Magyarul: inkább néztem, mintsem a szóbeli utasításokra figyeltem.) A harmadik óra, az ebédszünet után viszont nagyon betett. Nem hallottam, nem láttam mit csinált a nő ott elöl, mert természetesen fekve mutatta a gyakorlatokat, amiket kb a harmadik sorból sem lehetett látni. Utána mindenféle földön kúszós-mászós-forgós gyakorlatok következtek, amik a végső koreográfia részévé váltak később. De előtte jött még, aminek jönnie kellett: fut, ugrik, vetődik, hempereg. Csodálatos volt. Biztosan rossz a technikám, mert kék-zöld a külső combom. És utána megint csúszkálás. Ha ez a kortárs, akkor azt hiszem, át kell gondolnom még egyszer az életemet. Szerencsére a negyedik és egyben utolsó óra nagyon vidámra sikeredett, úgyhogy pozitíve távoztam. (Kontakt tánc: a test központja köré szervezve mindenféle olyan, amit csak párban tudsz megcsinálni.)
Most fáj a lában és a hasizmon. (haha, igen, van hasizmom)

Brak komentarzy: